Minnen skapas.

Dottern är sjuk och är med andra ord extra pappa- och mamma sjuk.
 
Jag låg nyligen och hade henne i min famn i sängen och höll om henne.
Och hon låg bara och njöt.
Precis som sin farsa.
Och till sist så somnade hon och när jag tog bort armen som jag höll
om henne så börja hon säga "pappa, pappa, pappa".
Sen när ja la armen om henne igen så somnade hon.
Denna visa hände inte en gång heller, var samma visa tre gånger.

Det är i såna här lägen man njuter extra mycket som förälder.
Det är såna här lägen som man får energi att fortsätta att ge kärlek till sin dotter.
 
Visst att det är riktigt jobbigt ibland, men ett sån här sak raderar alla mindre
roliga stunder som man kan ha.
 
 
 
Hon skulle börja inskolningen till dagis imorn, men det är tyvärr bara att glömma när hon är sjuk.
Jag håller även på och bli sjuk...
 
Leah, min underbara dotter.. Tar du hand om gamla pappa nu när han blir sjuk?
Snälla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0