Pappa och dotter tid.

Eftersom tjejen är på väg till Åland nu på kryssning så är det bara dottern och jag här hemma.
Första natten som jag är helt själv med henne, riktigt härligt.
Så blir väl ca 30-35 timmar själv med henne.
Tänk vad bus vi kan hitta på, snuttan!
 
Snart vaknar Leah och då blir det att busa lite innan vi ska käka.
Sen blir det promenad och senare ikväll blir det årets första semla.
Och tror mig, det är definitivt inte den sista jag kommer äta detta år...
 
Det var tydligen bättre att sova i stolen än i hennes egna säng som hon fick chansen i
bara några minuter innan detta kort.
Eller var hon pigg men blev trött när jag stod jämte henne och diskade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0