Var det bättre förr?

När denna blogg var som mest aktiv hade jag två väldigt snälla kompisar, nästan som anställda till mig, som hjälpte mig med bloggen när jag behövde hjälp. Oteknisk som jag är.
Satan vad de fick jobba! Skämt åsido.
 
En av dem hjälpte mig att fixa min header bland annat. 
Men jag har ingen kontakt med dem nu för tiden och nu står jag här med en header som är 7 år gammal.. 
Visst, dottern är fortfarande lika söt när hon sover, om inte sötare.
Dock betydligt mer hårdhänt, man är glad om hon bara har sparkat till en 2 gånger på en natt och är det mindre är 5 slag från henne så får man vara nöjd.
Men det känns som det är läge att byta header.
 
Och min bild på högersidan på den där söta killen är också rätt gammal. 
Nu för tiden har han inte mycket hår på huvudet och mer skägg, någonting hände med andra ord.
 
Nu har jag tyvärr inga anställda som hjälper mig så finns det någon vänlig själ som läser detta som vet hur man byter header?
All hjälp är guldvärd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0