Från katastrof till.. ett kök?

Vissa bryr sig inte ett skit.
Vissa bryr sig lite.
Och för vissa är detta ett måste.
Det sistnämnda är nog mest för min syster.
Men här är bilder från vårat kök nu.
Som ni ser är det långt ifrån klart men det börjar hända lite i köket nu i alla fall!

Jag hade inte en aning om vad päronen hade beställt för golv eller kök men det ser helt klart godkänt ut, än så länge.
Jag hade en önskan, om att få ett sånt där super duper kylskåp som man kan ta vatten och is ur från utsidan av dörren.
Men som vanligt går väl aldrig mina förslag hem.
De säger jag ska titta och säga vad jag tycker om saker och ting, men ändå så får jag aldrig som jag vill ändå. *suck x2*

Här är lite bilder från köket just nu, det är som sagt inte helt klart än.
Om ni undrar vad det är för jävla skit som ska ligga under vårat golv så är det golvvärme (första bilden).
Så jag kommer förmodligenn spendera lite mer tid i köket nu när det blir varmt och gutt under fötterna. 
Innan hann man knappt koka makaroner innan man frös ihjäl om fötterna, men hädanefter kanske jag hinner med att steka lite korv till också!






Kommentarer
Postat av: sofie

nice header !

gå gärna in på min blogg och kommentera om du vill

www.sofielandi.devote.se

2010-08-25 @ 17:54:14
URL: http://sofielandin.devote.se
Postat av: Mellis =)

skit fint kök =)

2010-08-25 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0