Gubbah fan

Vi har världens nyfiknaste gubbe i hyreshuset nedanför vårat hus.
Och nu när vi håller på med köket så är det naturligtvis en dröm för honom att stå där på balkongen eller i dörröppningen.
Jag har fått nog av honom så direkt när jag ser honom på balkongen så ställer jag mig och glor tillbaka mot han.
Jag har stått och stirrat på honom typ fem gånger nu och direkt när han ser mig nu så går han in från balkongen.
Men herregud, haha, så söt han var förut när jag stod där ute och målade.
Han stod i dörröppningen och gömde sig bakom gardinen, och enligt han så syndes han inte.
Men.. Allt jag såg bakom gardinen var bara en stor jävla mage sticka fram och ett nyfiket huvud.
Bra försök, men det gick inte hem.

Kommentarer
Postat av: VERAAPUSS

haha kan ju inte jag veta :)

2010-08-05 @ 16:27:36
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0