Jag gör en Blom!

Och vad tusan innenbär detta?
Jo, det innebär att jag har skickat ett sms till 118800 och frågade "vad är joakimkarlssons.blogg.se".
Såg att en kompis vid namn Annika Blom hade gjort det så jag var bara tvungen att göra likadant.
Och svaret, hmm.. Vad ska man säga?

"Joakimkarlssons.blogg.se är en riktig hårding. Eftersom han är upvuxen i varggropen på Kålmården har hans liv präglats av vilt umgänge med sina vargbröder och ett emperiskt letande efter föda. Nu på senare dagar han har övergett det inpräntade animaliska beteendet och anpassad sig till ett liv bland människor. Han har enorm potential tack vare sina intensifierade sinnen. The world is his oyster. Mvh 118800"

Jag fattar inte riktigt detta, det var en klass högre upp än den svenskan jag har lärt mig.
Eller har jag missat någon viktig lektion?

Jag ser mig själv nu mera som en riktig hårding med enorm potential.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jävligt snyggt ;)

2010-09-18 @ 12:18:32
URL: http://annikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0