Om jag var miljonär..

Alla har vi drömt om hur livet skulle vara som miljonär.
Stort hus med pool och massa snygga bilar är bland det första jag tänker på om jag var miljonär.
Bland det första jag hade gjort om jag vann massa stålar var självklart att fira så in i helvete med mina nära och kära.
Och dagen efter firandet (om jag hade överlevt) hade jag kollat in bilar.
Minst en snygg bil är sjukt viktigt att ha.
Bilen använder man nästan hela tiden och det är många som ser den
så när man visar upp bilen visar man upp lite av sin förmögenhet också.



Aston Martin, ett bilmärke jag har inte hört mycket om i
mina dagar.
Dock en väldigt snygg bil och den skulle helt klart få rum
i mitt garage.
Riktigt stilig.


Lamborghini.
Ett måste att ha i garaget.
Det räcker med att säga att man har en "lambo" i garaget
så vet alla att man är tät, märket är ju bara status de.
Och en bil med 640 hk säger jag inte nej till.




Audi R8 Spyder. (525hk)
Man måste ju ha en cab som man kan glida i och denna bil
får godkänt. Det är helt klart inte en sån jätte snygg bil
men den duger med att åka runt och spana in tjejer/killar med.
Får man inget napp på krogen kanske någon nappar när
man glider runt i bilen, vem vet?




Avslutar min "dröm-tid" med en Ferrari med 620 hk.
Tycker det behövs lite färg i garaget och med denna bil
så ser det genast ljusare ut i garaget.
Denna bil känns inte som någon bil man kan glida runt i
eller som man gärna åker i.
Vet inte vad det känns som men det är väl mest som en
utställningsbil eller en tävlingsbil.
Och ja, den förtjänar åtminstone att stå på min tomt!

Kommentarer
Postat av: Bella

Av dom bilarna du listade skulle jag välja råttan, sen skulle jag lägga dit en evo också. Antingen en femma eller en sexa. Skulle även köpa mig en ratig driftingbil, som låt oss säga en nissan 200 ;)

2010-08-11 @ 21:48:24
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskr ferrarin :D

2010-08-16 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0