Party party!

Förlåt förlåt förlåt!
För vad?
Jo, för bedrövlig uppdatering av bloggen.
Efter mycket tänkande har min lilla skalle till slut kommit fram till att det är måndag idag och att jag var och festade i fredags.
Känner mig fortfarande bakis dock, fast jag gick hem vid ca 22-tiden.
Det var Amanda som hade inflyttningsfest men innan festen så blev det att dricka med Hasse och Andreas hos Andreas farsa, som förövrigt var granne med Amanda så vi hade bara 2 långa jävla kliv till festen sen!
Vi funderade på taxi där ett tag men va fan, ölen gjorde så vi gick.



Klockan 2 på dagen började vi dricka och jag gav mig genast på denna jävla äckliga öl.
Måste fan vara Sveriges äckligaste öl. Fy hundan vad äcklig den var!
Jag kunde knappt dricka den, höll på och spy av eftersmaken, så jag var tvungen att öppna en till öl (Lejon 5.9%) och ta några klunkar Lejon efter jag druckit "Special Brew".
Nästan alla fick smaka min äckliga öl och säga vad dem tyckte och det var bara en som sa att den var god.
Oklart hur mycket alkohol det fanns i den kroppen som jag snackade med i.



Vet i sjutton vad Andreas håller på med men kanske han
kände att han inte passade in bland oss sötnosar?
Bara en tanke från Sveriges bästa Karlsson.




Jag (den kortklippta killen i rött) verkar vara glad men det är inte tack vare min öl
som jag håller i handen.
Som sagt, tjejerna nappar bättre på festerna än vad fiskarna gör i vattnet!



Andreas, med två öl i vardera hand, och Amanda bjöd på en
hemmagjord pose.
6/10.
Talang 2011 nästa?



Jag och Sara.



Hasse och Amanda.
Noterbart är att jag är fotografen på detta kort.

Nu tänker ni att det måste varit världens minsta och tråkigaste fest med tanke på att det inte alls var mycket folk.
Men svaret på den tanken lyder faktiskt att dessa kort togs långt innan allt folk kom.

Runt 8-9 tiden på kvällen började ölen slå in på mig och vid halv 10 så var jag så jävla trött och full och jag var tvungen att vara världens osocialaste person då för jag skulle träna fotboll dagen efter och jag fick smsa halva fotbollslaget för att fixa skjuts.
Men det vart en trevlig dag/kväll, äckligt segt att jag skulle ha fotbollsträning dagen efter bara som jag var tvungen att gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0