*suck*

Just i detta läge består mitt huvud av 1000 saker känns det som och det är 998 saker för mycket.
Mitt huvud är ingen jävla dator som kan ha hur mycket saker som helt i sig så just nu känns det som att jag behöver en ordentlig diskrensning i mitt huvud.
Vet dock inte hur det ska gå till.

Springa in i en vägg med huvudet först?
Njaa, tror inte jag vågar.
Lär väl bara snubbla på vägen fram till väggen.

Nu ska jag i alla fall hämta godis och en kall fanta och lägga mig i sängen och se film och min mobil kommer vara så OFFLINE den bara kan vara ikväll/inatt.
Den kommer vara på men jag kommer inte ha den i närheten av mig.
Orkar bara inte med att vara social mer ikväll.

Godnatt och dröm sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0