Tjejerna tänder på mig.

Klockan är 07:30 och jag har typ varit vaken sen halv 6 och jag har inte alls fått så jätte mycket sömn inatt.
Blev att se alla Hellraiser-filmer igår med Sara och i mitten på den sista filmen så får hon ett sms att hennes mamma ska in på akuten så jag följde med henne hem till sig då och spenderade hela natten hos henne.
Och vid 7 började hon jobba så nu sitter jag här vid datorn hemma hos mig och har inte en aning om vad jag ska göra.
Sova eller icke sova.
Det är frågan.

Hellraiser- En film som inte skrämmer mig.

Jag vet inte men jag vet ingen film som jag är livrädd för att se.
Jag tycker bara alla skräckfilmer och rysare är lite äckliga, och inte läskiga.
Jag vill ju fan också bli livrädd någongång och skita på mig när jag ser film!!



Och jag fick nyss svaret på varför alla tjejer har följt efter mig och gett mig långa blickar när jag är ute och glider när jag har min röda luvtröja.
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7561898.ab
Där har ni svaret.
Jag gillar att sticka ut och synas och rött är en färg som jag gillar grymt mycket och den sticker ut.
Jag har faktiskt bara en t-shirt och en luvtröja som är röd men jag älskar färgen och jag måste skaffa mer röda kläder för det är sjukt snyggt, dock tänker jag inte köpa röda jeans.

Gillar ni också när killar bär röda kläder?

Kommentarer
Postat av: VERAAPUSS

Haha jaha nej(a haha. Eskilstuna =D

2010-08-04 @ 12:17:27
URL: http://veraapuss.blogg.se/
Postat av: VERAAPUSS

Haha okej!:) Om du inte vet vart Eskilstuna är så är det i södermanland =D

2010-08-04 @ 16:52:02
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0