Uppdatering ang. köket!

De där med live-rapport direkt från köket tror jag att jag skippar.
Tänkte dock skriva lite om vad som händer i vårat kök här i bloggen för jag vet att jag har några nyfikna tittare som vill veta det.

Dörren och fönstret från köket har åkt åt pipsvängen i alla fall och snickaren har byggt igen stället där dörren var på. Jag tror att de ska sätta upp det nya fönstret sen med men jag vet i fan, jag håller mig utanför de där.
Det blir nog bäst så!

Sen har vi en jävligt nyfiken gubbe i hyreshuset som ligger nedanför vårat hus och hans blick är mot vårat hus/kök hela tiden. Och jag fick nog förut så jag ställde mig i fönstret och glodde tillbaka och gav honom mördarblicken.
Efter 10 sekunder så gick han in från balkongen.
Så jag antar att jag vann den matchen.
Usch, hatar nyfikna människor.
Speciellt honom.

Nu hinner jag inte skriva mer, måste ner och kolla vad rörmokaren håller på med!
Bilder kommer sen.

Först snickaren, sen elektriken och nu rörmokare.
Vad fan kommer härnäst?


Kommentarer
Postat av: VERAAPUSS

Vad härligt! :) Vart bor du?

2010-08-03 @ 16:56:50
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0