Målet avklarat.

Motvind.
Dålig kondition.
Tunga ben.
En svärm flugor bakom huvudet i ca 4-5km.
Håll i ca 2km.

Som ni ser, så var inte förutsättningarna de bästa när jag var ute och sprang igår.
Men med min enorma styrka så lyckades jag klara mitt mål.
9km, dock kändes det som 10 mil med tanke på att jag inte sprungit på länge och att det känns som vägarna aldrig tar slut.
Jag sprang på ett av Sveriges tråkigaste ställen men jag sket fullständigt i det idag.
Långa tråkiga vägar och bara skog på båda sidor av vägen
Snackar givetvis om vägen från Händelöp till Västervik.

Bild från google.
Men så här ser en del vägar ut där jag sprang.
Kul?
Inte för 5 öre.


Såhär dagen efter så mår mitt högra ben inte så värst bra.
Går och haltar men funderar på att dra ut och springa en sväng.
Man ska ju träna bort träningsvärk så då kan man väl springa bort smärtan med.
Eller?




Kommentarer
Postat av: hanna

följ mig via bloglovin? :)

2010-08-11 @ 17:51:32
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0