07:23 kom idén...

07:23 kom idén jag inte trodde jag skulle få upp i mitt huvud någongång i hela mitt liv.
Jag trodde först jag drömde för inte i hela friden får man en tanke att ge sig ut och springa vid halv 8 på morgonen en helt vanlig torsdag, eller? 
Det visade sig att jag inte drömde och jag tog på mig mina svarta, söndriga joggingsskor och gick ner till vattnet och sprang längs med vattnet.
Tröttsamt, men väldigt vackert må jag säga om den stunden.
Blev endast några km, kände att jag inte hade så mycket i benen att bjuda på idag.


Var lite lat på hemvägen så jag gick faktiskt en bit,
och då passade jag på att ta ett kort.
Känner mig stolt som erkände att jag gick,
inte alla som hade gjort det!



Blev även en kebab på Campino med Andreas och Jennipher runt 12-slaget.
När jag är fullt frisk i huvudet brukar jag sova den tiden men inte idag inte.
Den kebaben tog jag som en frukost.
Den satt verkligen där den skulle.


Och en sak till er tjejer!
Kolla länken.
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article7608731.ab
"De 6 värsta sakerna du kan säga till en kille"
Första punkten är "Du är mycket bättre än alla de andra idioter jag har dejtat.”

Och just den punkten, om jag hade lackat varje gång jag hörde det hade hela Västervik varit lackerat nu.
Känns nästan som alla tjejer säger de, inget illa menat men det känns faktiskt som det.
Personligen så tycker jag att punkt 1 och 4 är värst.

Kommentarer
Postat av: Darksess

Flitigt! Skulle jag nog inte orka med.

2010-08-16 @ 11:17:50
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Darksess

Sv: Det kan jag tänka mig :) Förresten, varför gillar ni inte att höra att ni är det bästa man träffat?

2010-08-16 @ 11:27:20
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Darksess

Sv: Det vara en en fråga från mig till dig. Gällande "Du är mycket bättre än alla de andra idioter jag har dejtat.”.

2010-08-16 @ 12:15:58
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0