Detta håller inte!

Jag skäms.
Solen är borta.
Visfestivalen har börjat.
Och här sitter jag och snackar skit om mig själv med en kompis på msn.
Varför dricker jag inte??
Klockan är visserligen bara 16:06 just nu men va fan.
Kom just på en till anledning till varför jag inte dricker.
Har inte bestämt mig om jag ska dricka ikväll eller inte..

Alla är ju så förbaskat tråkiga och kör med sin jävla bortförklaring "jag ska jobba imorn".
OCH?!?!
För fasiken, visfestivalen.
Årets höjdpunkt.
En gång/år.
Kom igen nu för fan!
Ta tag i livet och ta fram ölen!

Förövrigt kanske jag kommer boka uppkörning nästa vecka.
Det gillas!
Förövrigt kanske jag kommer vara bakis imorn.
Det gillas.. fan i mig inte lika mycket!!

SKÅL PÅ ER!
Har härmed beslutat att världens bästa Karlsson kommer inom några sekunder att öppna första bärsen.

Tack och hej, trevlig helg. Ta en sup och bara njut!
Äsch fan, en sup räcker inte. Ta några till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej skulle du kunna rösta på min bild :-)?

Gå in här:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6389



ta bara några sekununder :D Din röst är guld.

Tack i för hand!

2010-07-16 @ 13:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0