KRIS! Kock sökes!

Nu är det verkligen kris här hemma i våran gula villa!
På onsdag drar familjen till Blekinge på semester och jag sa med bestämda ord att jag stannar hemma.
Orsak?
En fotbollsmatch på torsdag kväll.

Det är nämligen så att kommunens bästa fotbollsspelare möter allsvenska Åtvidaberg här i Västervik i en fotbollsmatch vilket är en av höjdpunkterna här i Västervik 2010.
Kanske en av det största händelserna i Västerviks historia inom fotbollen.

Jag var själv hemma i helgen vilket resulterade i att det inte blev någon riktig mat för min del.
På onsdag drar familjen som sagt till Blekinge och kommer hem på måndag.
Hur kommer då detta sluta?
Förmodligen blir det katastrof.
I värsta fall svälter jag ihjäl.

Jag vet att jag inte kan leva på pizza och hamburgare nu hela veckan, så jag har lite förslag.
Det går ju åka till morfar vid lunchtid varje dag och hälsa på, men dock bara för att äta mat.
Annars går det ju alltid åka till kompisar vid lunchdags och så när deras mamma frågar om jag vill äta så tvekar jag lite först och säger att jag ska äta när jag kommer hem, men säger sedan att jag kan ta lite mat för att göra er sällskap och vara social, sen när man sitter där vid matbordet så är det bara att äta som ett jävla svin!
Det gäller att äta så man överlever dagen efter också!

Det gäller verkligen att använda alla hjärnceller i detta läge.
I såna här lägen har man inte råd att vila några hjärnceller.

Sen går det ju alltid att beställa en kock!
Ni kan få 100 kr om ni lagar mat åt mig hela veckan.
Ni får en käftsmäll på köpet om det inte smakar bra.
Vid varje måltid ska även en kall öl serveras, det är viktigt.
Käftsmällen står jag för, morsan står för pengarna.

Någon som ställer upp??

Kommentarer
Postat av: Lizette

SV: haha verkligen, life's a bitch :)

2010-07-05 @ 18:35:22
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: emma

esh leta upp recept och läs av dom då kommer det att bli skit bra=)

2010-07-05 @ 20:18:11
URL: http://ovanligatjej.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hahahah ah jag ställer upp!

kan laga mina goa pannkakor till dig! :D

2010-07-06 @ 11:07:19
URL: http://juicysugar.blogg.se/
Postat av: Claudia

hahaha alltså jag döe, du är så jävla skön. Jag bara skrattar hela tiden xD "tvekar lite och säger att jag ska äta hemma " Sen äter man som ett jävla svin " hahaha. jag kan betala om du kommer på min 18 års fest och står för underhållningen xP

2010-07-06 @ 20:25:10
URL: http://claudiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0