Rubrik (oklart).

Jag vet inte var jag ska börja.
Men jag börjar med att det är så sjukt underbart att Spanien vann VM! Iniesta!!
Det som är mindre underbart är att jag måste ut och försöka återuppliva mammas blommor med lite vatten.
Hoppas bara alla spöken är borta från mitt hus för om de kommer fram skiter jag på mig!
Nej man vattnar inte blommor på dagen.
Jag vattnar på natten när ingen ser mig, de där med att vattna blommor är inte riktigt min grej och jag känner mig inte som mig själv när jag håller den där vattenkannan. Och om någon ser mig känner jag mig som en idiot.

Ledsen för lite dålig bloggning men jag kan inte vara här vid datorn så länge, känns som en jävla bastu i mitt rum.

Imorn kommer päronen hem vilket innebär att jag får mat i magen vilket jag inte fått så mycket av de senaste tre dagarna.

Imorn vare ja, fy fan säger jag bara.
Upp vid 7 för att att sedan möta en kompis vid 8 vid trafikskolan för att plugga lite där, den tar lite!
Fan ska du vara så morgonipigg för, Amanda?!

Hörde ni?!
Nu är det någon som bankar på ytterdörren!
Lever blommorna trots allt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0