Se upp i backen..

.. för här kommer finska attacken.
Skoja.
Det är bara lilla jag som har tänkt att ge mig ut i backarna i skogen och springa så ni kommer nog inte bli så rädda.
Men ta med en extra blöja ifall jag skrämmer skiten ur er när jag springer om er.

Har tänkt att springa 5km, det är enligt mig en lagom sträcka att börja med.
Mitt största hot är inte myggen eller värmen.
Det är mig själv.
Jag har en förmåga att vilja ge gärnet på spåret och tar därmed ut mig till max och så när jag kommer till mål så känns det som att jag ska svimma vilken sekund som helst, och jag tar aldrig med vatten så jag får cykla hem det 10 minutrarna innan jag får vatten i mig.




Efter ungefär två års skadeuppehåll är min konditon
nästan på botten men det ska jag ändra på nu så ni slipper
se såna här fruktansvärda bilder på mig igen.

Vi hörs i backen!

Kommentarer
Postat av: josefine

Vackra, snälla, lagom tjocka karlsson :)

HEJSAN HOPPSAN LILLEBROR.

2010-07-22 @ 11:43:01
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: elina

härlig blogg!

2010-07-22 @ 14:11:43
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0