Familjen samlade igen.

Nu är hela familjen här hemma igen och mamma tog de döda blommorna med en nypa salt.
Hon läste mitt inlägg om blommorna och hennes kommentar var "ja, de får väl vila i frid".
Hade räknat med en ordentlig utskällning och jag hade även gjort lite fint i garaget för trodde nämligen jag skulle få bosätta mig där inatt som straff. Men icke sa nicke!
Så med andra ord kanske jag inte behöver vattna alls nästa gång?
Verkar inte vara så farligt när lite blommor dör.

Just nu sitter jag och ser på Van Veeteren och gråter så det bara sjunger om det.
Eller är det möjligtvis svett?
Hmm..

Och imorgon så blir det nog min första speedwaymatch för säsongen.
Men vem ska man gå med?
Vem blir den lyckliga?
Aja, det löser sig imorgon!


Västervik vs Vetlanda i speedway imorn.
19:00 och matchen sänds här ifrån Västervik på canal+, ett måste att se!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Och vetlanda segrade igen ;)

2010-07-14 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0