Är helt förstörd!



Var i Linköping och firade min kusins student och det har varit en toppen dag med mycket god mat/fika!
Det som var mindre roligt var att det skulle regna hela dagen och alla dessa jävla paraply asså, kan inte folk hålla reda på vart man har paraplyt eller?! 
Folket viftar hej vilt med sina jävla paraplyn, blir fan vansinnig på dem......

Förstörd var som sagt ordet.
Jag är nämnligen hur trött och seg som helst nu efter en dag i Linköping.
Så nu ska jag ta och hoppa ner i min kalla och obäddade säng och kolla om det är något bra på tv.

Orkar tyvärr inte skriva mer ikväll.

Godnatt allesammans och hoppas du hade en jätte bra dag idag, kusin vitamin!
På tal om kusinen...
Imorn ska jag kritisera honom lite för en sak som hänger på hans dörr till hans rum.
Usch, fy och blä säger jag bara åt den saken!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Darksess

Hej!



Ser att du vill ha mer besökare. Ett tips är att registrera din blogg på Soclog istället. Där hittar andra bloggare lättare till din blogg. Jag själv har omkring 300 besökare dagligen och då har jag inte bloggat mer än några månader. För att registrera dig är det bara att gå in här: http://soclog.se/p/b518b. Vore kul om du ville gå med. Du verkar ha en intressant blogg som skulle passa där.



Ha en fortsatt bra dag! :)

/Malin

2010-06-12 @ 13:12:40
URL: http://www.darksess.com
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Tusen tack ;D

vad gör du? :D

2010-06-12 @ 19:49:41
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0