Flygfest i Linköping!





Var på flygdagen i Linköping idag och det var mycket trevligt och spännande och vädret gick absolut inte att klaga på. Det enda jag har att klaga på är att det var massa jävla flugor som var på fältet så man fick ta bort massa flugor från kläderna stup i ett.
Bilderna ovan är några av alla mina 150 bilder som togs idag.
Som ni ser på en del bilder var det mycket folk, jag har inte en aning om hur många det var men de hade hoppats på 50 000.
Jag tippar på 41 281.

Det var väldigt många flygplan som testade sina vingar uppe i luften och min personliga favorit var C17.
De planet som är på bilden längst ner till vänster.
Det var det största planet av dem alla, och den behövde inte många meter för att lyfta, helt sinnes att den kan lyfta så snabbt med tanke på storleken!


Avslutar denna flygfest med en ovanlig, men stilig pose från min kusin.


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: skönt =) inte mycket, ska iväg och jobba om ett tag!

2010-06-14 @ 10:09:53
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: sabina

Ohja, känner på mig att det här kommer bli den nya posen för innefolket ;D

2010-06-14 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0