Linköping imorn!


                                             Fotograf: Joakim. F. Karlsson

Minigolfsäsongen har dragit igång och nu är det krig varenda dag på golfbanorna.
Vi har kört tre gånger på min kompis hemmaplan, stadsparken, där det blivit tre förluster för min del, utklassning varje gång typ.
Men idag drog vi och körde på lysingsbadet, min hemmaplan, och där tog segersviten slut för hans del.
Det är som jag säger, ingen kommer därifrån som vinnare när jag är med och spelar.
Jag vann med ett slag, kyligt.

Och av erfarenhet så är det ju vinsterna som räknas, inte hur många slag man vinner med.



Söndag 13 juni

"Försvarsmaktens huvudflygdag. Finalen, som är öppen för allmänheten, blir decenniets största flyguppvisning
med allt från Tummelisa till Gripen och ett av västvärldens största transportflygplan, C-17."

Imorn tillbringar jag dagen i Linköping och spanar in försvarsmaktens huvudflygdag.
Jag är inte så jätte intresserad av flygplan men tror att det kommer bli en riktig upplevelse faktiskt.
Det står att man ska ha med hörselskydd, solskydd, vätska och bekväma skor.

Men tänk om planen störtar då?!?!
Jag ska fan i mig ta med hjälm också!




Kommentarer
Postat av: LillaSoffiaah

Fin blogg!♥

Besök och kommentera gärna min!

Puss Från Lilla Mig!♥^^

2010-06-13 @ 10:55:45
URL: http://lillasoffiaah.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej,, skulle du kunna kika in på min blogg och SNÄLLA kommentera om vad du tycker om min nya header, asså du kanske inte såg den innan men kommentera om vad du tycker om den ny <3 :)

2010-06-13 @ 17:07:00
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0