Provsmakat gifflarna nu!

Ni som följer min blogg vet att jag har skickat mail till Pågen och klagat på deras nya gifflar. Mitt klagomål var att det stod "ny smak" på förpackningen, men inte vilken smak det var.
Och efter många veckor så står det fortfarande "ny smak" och jag sitter här och undrar hur länge de har tänkt att ha de kvar.
Pappa var ialla fall och handlade förut och jag hade då beställt kanelgifflar från affären av pappa.
Och han kommer hem med gifflar, fast med den nya smaken.
*suck*

Och den nya smaken är kardemumma (står på ingredienser) och jag måste säga att den är helt OK faktiskt.
Den smakar mer som vanliga bullar som de äldre brukar baka, inte som gifflar med andra ord.
Inte för att låta elak eller så men det var nog sista gången jag köpte såna, om någon bjuder mig på såna gifflar så tar jag mer än gärna emot. Men jag kommer aldrig dissa mina älskade kanelgifflar.

När Stoffe och jag skulle gå och ta varsin påse med kanelgifflar inne på Coop Extra så såg vi att det kommit en ny smak.     Och vad var det för smak?  Enligt påsen så var den nya smaken en ny smak.    Vi stod säkert i 300 sec, 5 minuter för er som inte har godkänt i matte, och letade efter nån smak. Hur man man glömma och skriva vad det är för smak?!    Det läskiga är att kanelgifflarna väger 20 gram mer än
Tycker inte den nya smaken förtjänar så mycket
uppmärksamhet så därav blev det en liten bild.


Imorgon, onsdagen den 16 Juni år 2010, ska jag och min klass ut och segla med våran lärare.
Jag har en känsla av att dagen kommer bli super!
Jag får se om det finns några fotografer på båten, om det nu finns det så lär bilder åka upp på bloggen imorn.

Och kvällen imorgon kommer avslutas med en klassfest!
Oklart om vi ska tälta på skolan också men det är ju sånt som märks.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg=)

2010-06-16 @ 23:00:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0