Ser ni talangen som jag sitter inne på?


Hade ju halka idag med trafikskolan och satan i gatan vad kul det var!

Kolla på bilden. Fokuseringen är på max, koncentrationen är så högt det bara kan vara och körningen var på topp.
Tänkte skriva att man kan tro att jag har körkort på den bilden men då hade jag nog inte hållt händerna som jag gör där...
"ÅH SARA, KOM UT IKVÄLL!"
Sorry, var tvungen att sjunga med i refrängen på låten.

Men med gott sällskap i bilen genom säkerheten själv i Lisa och fartdåren Jocke så hade jag en enormt härlig dag.
Det var otroligt skönt att köra utan någon lärare som satt i bilen! Snacka om att må som en gud.

Imorn är det stadskörning i Norrköping som gäller, hur kommer det sluta tro??
När det gäller att inte köra på folk så är jag glad om jag inte kommer på tvåsiffrigt!


Har kört minigolf två gånger denna säsong och det har blivit det sämsta tänkbara resultat för min del.
Två förluster och 25 slag efter sammanlagt, detta håller inte, skärpning på mig!!
Måste även berömma Anders som bara imponerar mer och mer genom åren.
För två-tre år sen vann jag hur enkelt som helst, nu är det stor klassskillnad på oss.
Men det är på stadsparken vi har kört.
Det är bortaplan för min del. Usch!
Jag hälsar dig snart välkommen till min hemmaplan, Lysingsbadet!
Där är det jag som dominerar.
Det är jag som är bossen där.
Ingen kommer därifrån som en vinnare.


En sak till.
Vi byter ju kök nu här hemma.
Och mina idéer går aldrig hem, jag fattar aldrig varför!
Så nu frågar jag er innan jag säger något till päronen.
Vad tycker ni om min idé om mathiss?
Från köket direkt till mitt rum!
Drömmen.

Kommentarer
Postat av: Christine

Du din lilla skitunge ,-) Ingen bra idé!

2010-06-08 @ 20:53:15
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: Aramia - Ung 2 barnsmor

Tycker jag låter bra. Skulle absolut gett min son en. hehe

2010-06-09 @ 07:49:25
URL: http://kellymelwin.blogg.se/
Postat av: Lovisa ♥

Du skriver intressanta inlägg, det är kul att läsa. Tummen upp för den! :D Men ett tips: Skriv kortare inlägg med fler bilder så blir det ännu roligare att läsa din blogg. Är det för lång text så suckar man bara och orkar inte läsa igenom ;)



♥♥♥

2010-06-09 @ 20:46:24
URL: http://lowys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0