Snabb info om dagen!


Jag och Choffe.
Fotograf: Anonym.
Söta? Ja.

Detta får bli det snabbaste inlägget genom min historia!
Närsom kommer mina klasskompisar och då är det dags att pynta vagnen som står här på min tomt.
Ska bli jävligt kul och se hur det kommer se ut sen, tror på succé!

Var ju på sjön idag och det var riktigt härligt och mysigt.
Senare ikväll blire att ha klassfest, vart den kommer vara är dock oklart, kanske på våran studentvagn?

Aja, hinner inte skriva mer, vi ses och hörs!


Kommentarer
Postat av: Sally

Tävla om en ROSA laptop på min blogg.

2010-06-17 @ 20:09:07
URL: http://pepeljuga.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Hur fan kan du skriva Fotograf : anonym? Måste ju skriva Stoffe för fan! :D

2010-06-21 @ 01:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0