Stadskörning i Norrköping idag!

Förutom att jag körde på fyra bilar och två människor, körde mot rött 2 gånger, missade en jävla massa skyltar, körde framför spårvagnen, missade högerregeln några gånger, körde 50 på 90-väg och 65 på 30-väg samt att polisen stannade mig och sa jag körde för fort så gick det verkligen as bra idag!!


Annars har dagen varit jävligt seg. Gå där uppe i norrköping i några timmar är inte det roligaste.
Skönt att man kände igen 4 st av 5 personer som åkte med i alla fall.
Men jag överlevde dagen vilket var mitt mål!

Nu kan förövrigt min blogg titulera sig som Sveriges 1670.de bästa blogg.
Det är fan status!

Nu får du passa dig din lilla blondin som dominerar bloggandet!
Men hur ska jag göra för att bli lika känd som henne?
Förstora brösten?
Göra en fjortisvideo?
Jag har inte en aning, men jag fortsätter på samma spår som vanligt.
För spåret slutar nämligen vid toppen och det är dit jag vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håpe du har hadd en fin dag :D

2010-06-09 @ 21:04:26
URL: http://kinepusen.blogg.no
Postat av: Lovisa ♥

Hah, okej ;)

Hur länge har du bloggat då? :D

♥♥♥

2010-06-09 @ 21:20:00
URL: http://lowys.blogg.se/
Postat av: Lovisa ♥

Jaha, trodde det var längre än så ;)

Jag hade en annan blogg innan men tog bort den efter typ ett år. Sen ytterligare två år senare så skapade jag den här, har bloggat i lite drygt tre månader med den här ;)



♥♥♥

2010-06-09 @ 21:34:06
URL: http://lowys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0