Stockholm~

Nej, jag har inte dött, än.
Och jag har inte tröttnat på att blogga.
Jag förstår att det har varit många oroliga tankar nu när jag inte bloggat på några dagar.
Men ibland måste även lilla jag ta semester vilket jag gjort nu.

Jag drog till huvudstaden Stockholm i måndags och kom hem förut idag, om ni vill veta är det den staden jag hatar mest av alla städer här i Sverige, dels för alla jävla sportklubbar som är där, de tror ju de är bäst på allting, och sen gillar jag inte när det är så jävla mycket folk och bilar. Det är ju så jävla mycket att hålla koll på så man blir ju helt till sig ibland!

Så varför i hela friden var jag i Stockholm på mina första semesterdagar?
Jo, de ska jag visa er.


Behöver jag skriva något mer nu?
Har givetvis varit och träffat denna gulliga lilla spillevink vid namn Christine.
Och vad gör man i Stockholm mitt på sommaren?
Jag har inte en aning! Men vi var i lägenheten och chillade och var även ute och gick lite på stan och kollade läget.
Och läget var kanon ska jag säga er.
Fint sällskap, fint väder samt en mjukglass i ena handen och glass runt hela käften, kan det bli bättre? 
Passade även på att köpa 8 filmer, och nej jag är inte 1000 kr fattigare, bara 200.
4 filmer för 99kr, det är lika fint som att se uffe balla balla uppträda. Väldigt fint alltså!

Men nu ska jag gå och se någon film.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0