Traniee plats nästa?

Jag sitter här och tänker förbrillt på hur jag ska göra efter skolan.
De lutar mot att jag kommer söka en traniee plats. Det är som en praktik plats som är mellan
1 september 2010- 15 juni 2011.
Och man får 6 000kr i månaden.
Det är ju bättre än inget.

Det är flera arbetsplatser man kan söka till, och så här ser min topp 3 lista ut just nu.

1. Överums fönsterfabrik AB
2. Bostadsbolaget. 
3. Västerviks kommun- teknisk service

Överum toppar min lista pga att det är ett så underbart samhälle!
Haha, dagens skämt, tillbringar hellre tiden på ett dass.
Men jag har jobbat lite på fönsterfabriken och känner de flesta där och det är sjukt härliga killar där, så därför toppar de listan.
Arbetstiderna där är rätt så sega dock, börjar jobba halv 7 och går till 16:00, så måste upp vid ca 05:00 och kommer hem ca 16:30. Och sen kan man ta truckkörkort där, vilket jag vill ha.

Men skulle faktiskt vara jävligt kul att vara på bostadsbolaget eller kommunen faktiskt.
Fan ska det finnas så jävla mycket och välja på?!
Då skulle ni varit med när jag valde slips till studenten. FY FAN VAD TID DET TOG!
Det fanns ju typ miljarder med slipsar att välja mellan. Och jag har alltid svårt att bestämma mig.

Nu hinner jag inte skriva mer.
Vi höres och synes och ha en underbar fredagkväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0