Dagen alla väntat på!

Det är idag det händer.
Detta är dagen då ALLA kommer att sitta bänkad vid sin största tv i huset.
Utrustad med den godaste drickan man vet, samt massa godis eller någon god mat.
Tror ni jag hade glömt ostmackorna? Inte en chans.
Ostmackor går att äta, men föredras inte att äta i kväll. I kväll måste det finaste fram samt det godaste.


Det kommer vara fest i varenda vardagsrum.
I varenda hus.
I hela Sverige.


Det här kan vara bland det bästa som hänt i Sveriges historia.
Vi kommer berätta för våra barnbarn någon gång i tiden om just denna dag.
Dagen kommer bli historisk.


Om jag säger Jojje Jönsson så rycker de flesta på ögonbrynen.
Men om jag säger Dag-Otto så rycker alla på ögonbrynen och skiner genast upp som en sol.
Alla vet vem det är.
Alla vet att att han håller väldigt hög klass på allt som han gör.
Allt han medverkar i blir till succé.


Virus i bataljonen
20:05 på kanal 4.
8 Maj, år 2010.
En dag att minnas!

Jag har sett Virus i bataljonen i Linköping, live. Sjukt bra.
Jag kan dö med ett leende på läpparna nu.
Jag kommer dö med stolthet.
Jag kommer dö med stil.
För jag har sett Dag-Otto.


Bilden nedan är på Dag-Otto, när han är som sötast.






























Kommentarer
Postat av: emmely

dagotto! kärlek det

2010-05-08 @ 16:26:53
URL: http://emmeeely.blogg.se/
Postat av: Christine

Dag-Otto är ju hur skön som helst! :-D

2010-05-09 @ 20:58:52
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0