Det närmar sig!

Balen närmar sig.
Studenten närmar sig.
Seriedebuten i fotboll närmar sig.
Och livet som pensionär efter skolan närmar sig.


Mycket som händer inom kort nu och det är naturligtvis mycket härligt.
När någonting har sitt slut så är det givetvis mycket man kommer sakna.
Framför allt alla kompisar när man tar studenten.
Kommer naturligtvis sakna alla sköna citat från lärarna också.

Som en lärare sa till mig och en kompis:
"Ni är de sämsta eleverna jag någonsin haft!!".
Det tog lite att höra det.
Men idag skrattar jag bara åt det.

En kompis blev även idag kallad "jävla typ".
Så ja, jag kommer sakna lärarna också. I alla fall deras citat som de kläcker ut sig lite då och då.

Någon regnig dag ska ni få höra alla citat jag fått höra av lärarna.
Några av dem i alla fall.


Jag håller även på att bli sjuk nu lagom till lördagen, när balen är.
Min baldejt är också sjuk så vi vinner troligtvis priset som det sjukaste paret genom tiderna som går på balen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0