Detta är slutet!

NEJ! Jag ska för bövelen inte lägga ner bloggen.
Det är det sista som händer, så ni slipper gå och dränka er själva idag.
Antar ni hade gjort det om jag la ner bloggen.

På det lilla jag skrivit nu har jag redan haft 100 stavfel så antar skrivandet
idag kommer gå åt helvete. Har naturligtvis rättat till felen.

Men vad närmar sig slutet?
Skolan och alla ämnen naturligtvis.
Känner att mitt tagentbord har gjort sitt med snart, går ju fn int skriva!
Nu såg ni hur det blev när jag skrev snabbt...
Men för min del i skolan så ligger jag rätt bra till ändå.
Har lite små saker kvar.
Skönt.
Otroligt skönt!

Nu hinner jag inte skriva mer, tänkte vara lite duktig nu och plugga lite.
Nu ljög jag.
Kom på att jag skulle hjälpa farsan med något först.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Christine

Fy fan va du ljuger, du pluggar juh endå int! :-P ;-)

2010-05-31 @ 19:59:04
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0