Hey daddy.

Det är namnet på en riktigt skön låter som dunkas rätt mycket i mina högtalare nu för tiden.
Fast nu gjorde jag en liten tabbe, kom jag på.
Den heter inte hey daddy utan daddy's home.

Men i vilket fall.
Mina dagar består mest av pluggande och musik på högsta volym. Och givetvis en hel del godis.

I morgon (måndag) har jag riskettan, vilket är ett måste att gå på om man ska ta körkort.
Lyssna när folk snackar om alkohol och droger mellan 13:20 till 17:00 är inte allt för kul.
Men som sagt, det måste göras.

På tisdag är det vals-träning efter skolan inför balen som är på lördag.
Och det timmar jag har över i veckan, vad gör jag där?
Plugg, vad annars??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0