Jag hade rätt. Och fel.

Jag skrev i förrgår eller när fan det var att Pågen hade gjort en sju dundrande tabbe när dem inte skrev vilken smak det var på de nya bullarna. Eller gifflar, skit samma. Samma skit.
Jag blev idiotförklarad av de flesta kompisar och de trodde jag var helt borta, eller blind som inte såg smaken.
Blev ju självklart orolig när ingen trodde på mig så jag sprang som ett spjut raka vägen till Willy's och kollade upp de. När jag väl var framme, svettig och dan, så var alla kanelgifflar slut, men kartongen med de nya bullarna var full. Jag förstår att ingen köper bullar när smaken är "ny smak"!
Vad fan ska man tro liksom??
Pågen borde skämmas ihjäl! Hoppas dock de överlever för jag överlever inte utan mina gifflar. Kanelgifflar!

Men nu är det så här, det står faktiskt vad det är för smak på påsen. Det står ju dock inte där det borde stå, där det står "ny smak" borde stå vad det nu är för jävla smak på bullarna.
Rutinerad som jag är så kollade jag på ingredienserna lite nogare denna afton.
Och där står det att det är kardemummafyllning i. Och det är smaken på det nya gifflarna!

Fick kardemumma inte plats där det just nu står "ny smak" eller vad fan är det frågan om?
Inte fan orkar man kolla på ingredienserna för att kolla smaken! Eller orkar ni det?
Skärpning Pågen innan jag leker en tjurig kärring och ringer och skäller ut er, och då lovar jag att ni ska få veta att ni lever.

Men jag är lite feg av mig när det gäller att ringa vissa personer. Klippning t.ex. det vågar jag aldrig ringa, vet inte varför men. Däremot om jag ska ringa och beställa biljetter till en hockeymatch eller något annat, då tvekar jag inte en sekund.

Så nej, jag vågar inte ringa Pågen. Så sjukt fint att det finns mail nu för tiden!
Så det blev ingen tjurig kärring i telefon, det blev i stället en "jocke-nyfiken" som skickade iväg ett mail till dem och jag lägger upp svaret så fort jag får de.
Eller blir svaret att de tar bort "ny smak" och skriver "Kardemumma" i stället?






Kommentarer
Postat av: claudia

det kunde vi lätt lista ut att det smakade kardemumma haha, jag vågar inte heller ringa ^^

de e fan as läskigt !:O

2010-05-08 @ 00:07:31
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0