Nyklippt och fräsch!



Bilden är båda gammal och dålig. Syrran som tog den, så där fick ni svaret på varför den vart dålig.
Skämt åsido.

Jag har varit och klippt mig nu och har ungefär lika kort hår nu som på bilden, dock syns det inte så bra men jag orkar inte gå och ta en ego bild.
Balen är som sagt på lördag och orkade inte ha så jätte långt hår då.
Så där fick ni svaret på varför frisören klippte till mig.

Nu ska jag ner och hålla två tummar för Västerviks speedwaylag som det inte alls går bra för just nu!
Kommer troligtvis inte gå bra alls under hela säsongen men ändå..
Blir att äta ihjäl sig på Fünf Kräuter med. Mycket goda halstabletter, går även att använda som godis.

Kommentarer
Postat av: Christine

Det blev jätte snygg sötnöt ;-P

2010-05-26 @ 23:27:00
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0