Ovälkomna gäster! Usch, fy och blä.

Det här är bara så jävla lågt.
Jag blir så lack.
Så jävla förbannad.
Så in i helvetes irriterad!

En av mina bättre vänner brukar komma runt sommaren när han är som hetast och alla bara njuter när han kommer.
Men vart fan har min kära vän tagit vägen nu då?
Ja, de är inte sommar än men han borde vara här ändå!

I stället har några objudna gäster kommit och hälsat på Västervik, där jag bor.
Jag vet inte vem eller vilka det är som kommit, för jag ser ingen skillnad. Det känns bara jävligt annorlunda.
Ibland blåser man bara bort 1 cm eller så blåser man bort långt så in i helvete!
Antingen är det stormen Per och stormen Gudrun som hälsar på eller så är det orkanen Wilma och orkanen Andrew.
De borde ha varsin färg så man ser skillnad på dem.

Det blåser sjukt mycket och jag bara väntar på att gatulampan som är några meter utanför mitt fönster ska åka in i mitt rum snart och hälsa på. Trevligt med besök, men tar helst emot besöket genom dörren.

Undrar ni vem min heta vän är? 
Det är naturligtvis solen!

Det har varit hyfsat fint väder och sen mitt i allt kommer de där jävla svinen hit och tror att de är något och försöker blåsa bort oss totalt!
Snacka om bortblåst.

Kommentarer
Postat av: linn

Här blåser de åt helvete också, så jävla trist är det!

Jag vill ha sol och sommar!

2010-05-07 @ 21:54:25
URL: http://helloblondy.blogg.se/
Postat av: claudia

haha alltså JOCKE, du är så jävla kul xD

2010-05-08 @ 00:03:58
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0