På väg mot toppen!

Bloggen skapades den 2 Maj, så den är ungefär en vecka gammal nu.
Känns dock som jag haft den i hela mitt liv med tanke på alla besökare!
Sjukt roligt att se så många titta in på bloggen.
Och jag har även blivit medlem på bloggtoppen nu, vilket är nästan ett måste om man har blogg, känns de som.
Jag önska jag kunde skriva att jag ligger på top 10 eller åtminstone top 100. Men jag ligger just nu på top 5500. Väldigt stabil plats må jag säga!
Noterbart är att jag blev medlem där i förrgår och började på 10000 eller vad fan det var.

Nog snackat om det.

Jag har fått båda kritik och beröm för bloggen.
Och kritiken kommer som vanligt från samma person som alltid. Morsan.
Skämt åsido. Men hon tyckte jag använde för mycket svordomar här på bloggen, och efter mycket tänkande har jag konstanterat att, jag gör fan de!
Ska försöka ändra på de.

Nu ska jag gå och ta en stor bit kladdkaka och sen ett glas mjölk till de. Smarrigt!

Senare idag eller imorgon kväll kommer jag skriva om en sak som blir allt mer populärt här i världen.
Troligtvis blir det imorgon för idag ska jag plugga och äta ihjäl mig på kladdkaka, samt godis.
Jag må vara sjuk, men jag blev så jävla sugen på en ostmacka nu!


Kommentarer
Postat av: claudia

hur många besökare har du då!!

Ja det skulle ju va dööö nice haha!

2010-05-09 @ 18:39:22
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/
Postat av: Christine

sv; Tackar! :-)

2010-05-09 @ 21:12:08
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0