Pågen's svar på mitt mail!

Hej Joakim,

Tack för ditt mail angående vår produkt "Gifflar ny smak". Det stämmer att
smaken inte står med på framsidan, informationen hittar du däremot i
ingrediensförteckningen samt på den ena kortsidan "I gott sällskap".

Varför har vi då gjort så här kan man kanske tycka? Jo, vi ville poängtera
att nu har det kommit ut en helt ny smak, en smak som vi aldrig tidigare
haft på våra gifflar. Det är möjligt att vi kanske varit lite för
entusiastiska med att upplysa om att smaken är ny. Det kanske hade varit
bättre att skriva kardemumma på framsidan? Givetvis tar vi till oss din
synpunkt och för den vidare till ansvarig personal.

Vi tackar dig än en gång för att du ville ta dig tid med att höra av dig
till oss. Synpunkter från våra konsumenter är viktiga för oss. Vi hoppas
också så klart att du även kommer gilla våra nya gifflar!

Känn dig alltid välkommen till vår hemsida www.pagen.se - här vill vi ge
dig såväl information som inspiration.



Efter några dagar fick jag då svaret från pågen!
I inlägget "Sicken tabbe, pågen" så kan ni läsa varför jag maila Pågen.

Dem tackade mig för jag mailade och klaga, vad ska man säga? Jag gjorde det med ett nöje.


Kommentarer
Postat av: Monika

Hej!

Hur får man tag i en sån där räknare som som ser hur många besökare från olika länder? :))

2010-05-11 @ 15:58:15
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0