Plugg, toaletten och åter plugg!

Så ser denna soliga och varma dag ut för en helt vanlig Karlsson.
Bara massa plugg och några toalettbesök då och då som mänskligt folk gör.
Kom även på att jag måste äta något med!
Pizza? Hamburgare? Godis? Pasta?
Jag vet inte vad som står på menyn idag men jag vet i alla fall att jag kommer att bli kocken.
Kocken Jocke, coolt!
Eller ska man ta och skita i att äta?
Man överlever ju några dagar utan mat så varför anstränga sig och gå ner för trappan när man inte behöver?
Ska fan bygga ett jävla kök i mitt rum så jag slipper gå så mycket.

Förövrigt har jag fått ont i benet. Trodde först det var nån sträckning eller något i låret men har ju fan ont på baksidan av knät kom jag fram till nu. Min knäskada som kommit tillbaka?
Välkommen tillbaka till helvetet Joakim!
-Tack!
Typ...


Nu blir det plugg i stora mugg.
Ska nog inte satsa på att bli poet..
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0