Riga nästa!

Nej, jag ska inte flytta och jag tänker inte rymma.
Ska bara på en liten kryssning.
Imorgon åker nämligen jag och en kompis och massa annat folk på kryssning!
Var 3 år sedan jag var på en kryssning senast och då var det Tallinn som gällde,
men nu är det alltså Riga som gäller.
Vad fan blir nästa? Öland?

Enligt en anonym källa så kommer det regna i Riga när vi är där men jag hoppas
verkligen inte det!
Då kommer jag bara ligga i bubbelpoolen och se söt ut och dregla på alla
tjejer som går förbi.

Jag tror och hoppas att jag kommer ha det underbart och bilder kommer jag
troligtvis lägga upp när jag kommit hem på söndag.
Kommer hem runt 16-tiden på söndag så bilder samt lite sammanfatting är att vänta!




Bilden togs i Tallinn för 3 år sedan när jag var där!



Vi hörs på söndag mina små söta kycklingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0