Nödvändig fakta! *host host*




Kollade nyss på min chokladkaka och ordet kärlek kom genast fram. Men jag ska inte skriva om kärleken mellan mig och chokladkakan, inte idag i alla fall. Kanske någon annan dag, om ni har otur. 

*Tillfälligt avbrott*

Blev blind på ena ögat nu så ser skit suddigt! Herregud asså, inte nog med att man är döv, stel och skadebenägen, ska man bli blind nu också?! Vart ska detta sluta? Kanske bäst och skaffa någon klok snubbe som kan ta över bloggen innan jag blir blind på båda ögonen!

Jag hade tänkt och vara lite duktig ikväll och träna och plugga lite. Hur blev det med de? Resulterade med att jag satt vid datorn med massa godis. Säg till om ni börjar känna någon lukt, någon ovan lukt som ni aldrig känt förut.
Den kommer från en döv, stel och skadebenägen grabb. Prov imorn för min del, och det luktar IG!

Kändes konstigt att ha döv, stel, skadebenägen och grabb i samma mening. Men jag är ju allt det så kan ju inte skriva något annat, eller?



Åtvidaberg  -  Brommapojkarna  4-1.
Underbart.

Att min chokladkaka snart är slut är dock fan inte lika underbart!
Hur fan ska jag överleva ikväll nu då?!

Inga problem, bara gå och fixa sig ett par ostmackor.

Kommentarer
Postat av: tara

härlig blogg! =)

spana in min, http://ttaram.blogg.se/

2010-05-06 @ 15:57:02
URL: http://ttaram.blogg.se/
Postat av: Choffe

Du och dina jävla ost mackor alltså!

2010-05-06 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0