Titanic nästa!

När man tänker på långa och sorgliga filmer så tänker man oftast på titanic. När långa filmer kommer upp är min första tanke Titanic i alla fall.

Och jag kommer inte ihåg allting som händer i den 3 timmars långa filmen, trodde förövrigt att den var 4 timmar.
Så nu har jag sprungit igenom hela huset och letat efter filmen Titanic och med mammas hjälp så hittade jag den!
Och nu mina damer och herrar är det Titanic-dags hemma hos herr Karlsson!
Mig alltså.
Var flera år sen jag såg den filmen och det är alltid kul och se gamla filmer som man inte sett på jätte länge.

Nu sätter jag på filmen!
Kram på er!
Puss på mig.


Kommentarer
Postat av: Christine

sv; haha tror jag de me!

2010-05-26 @ 23:27:30
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0