Tänk att...

Tänk att gå på vatten.
Tänk att slå mig i en bordtennismatch.
Tänk att springa igenom en betongvägg.
Tänk att överleva från en bil som kört på dig i 500km/h.

De saker jag har sagt nu är helt omöjligt att göra.
Lika omöjligt är det att lösa denna jävla sudoku-bok!
Folk som löser detta må vara jävligt speciella!

De finns 3, 4 och 5 stjärniga sudoku i den boken.
Testa och gör ett 5 stjärnigt.
Det är helt omöjligt.
Chansen är inte stor att man klarar de.
Vet inte hur många timmar jag spenderade på ett sånt där jävla 5-stjärnigt
men det var fan många.

På baksidan står de:
"I den här boken hittar du 160 sudokupussel som garanterat umanar även
det mest erfarna sudokulösarna. Det finns några medelsvåra pussel att värma
upp med, men allt eftersom svårighetsgraderna ökar kommer du att behöva
utnyttja all din erfarenhet ochh kunskap."

De har så jävla rätt i att man måste utnyttja all sin erfarenhet och kunskap.

Inte för att skryta eller så men jag har faktiskt klarat EN jävla 5 stjärnig.
Det tog tid.
Det tog på psyket.
Men det var fan lätt värt de.

Eftersom jag har klarat en sådan där omöjligt sak nu, tror ni jag kan gå på vatten nu då?
Nästan värt ett försök va?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 @ 14:58:18
Postat av: J

Hörru,har du sett min kommentar till ditt inlägg "sicket stolpskott"?

Jag vill ha en kommentar tillbaka

Tack

2010-05-17 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0