Välkommen till världens bästa Karlsson!


Får börja med att förklara varför jag ser mig själv som världens bästa. Det är inte så komplicerat.
Man måste tro på sig själv och enligt mig så är jag världens bästa Karlsson.

För första gången på länge när jag skriver så känner jag mig vilse. Första gången brukar alltid vara nervöst, vad man än gör, och det är typ första gången jag bloggar så jag har väl anledning till att vara nervös. 

Och vad fan gjorde så jag började blogga och varför ett lite tjej-aktigt tema?
Jo, säg här är det. Först var det bilddagboken (bdb) som gällde och ibland har man ju sina dagar och vill bara skriva av sig, så då la jag upp en meningslös bild och bara skrev och skrev tills mina fingrar domnade bort.
Jag vet inte hur många som gillade att läsa allt jag skrev, men har bara hört ett fåtal negativa kommentarer, så det borde inte varit så illa, eller?
Nu för tiden är det ju jävligt inne med att ha en blogg. Så jag gjorde som massa andra och skaffade en blogg. Har haft det i flera timmar nu och jag börjar lära mig detta nu, men dock så har Claudia hjälpt mig, annars hade jag väl aldrig kommit så här långt med min nya blogg.

Och nu till temat. Kan verka att det är lite tjejaktigt att ha ett hjärta där uppe.  Jag vet i fan vad ni tycker och tänker, och det är jag glad för, i vissa stunder iaf. 
Men jag vill inte ha något vanligt tema iaf. Jag vill ha något annorlunda. Något som sticker ut lite extra. Och jag vägrar att betala för att ha ett tema till en blogg. Jag ville egentligen ha ett annat tema men det gick inte och ha, fråga mig inte varför. Så det fick bli de här temat. Det är helt klart godkänt, enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0