Köket är komplett.



Så här ser vårat köksbord och våra stolar ut.
Som vanligt fick jag inte vara med och bestämma även fast jag var VÄLDIGT tydlig med att jag ville vara med.
Det är inte lätt att vara liten i alla lägen..
Eller ska jag säga gammal?
Jag är ju faktiskt ca 175 480 timmar gammal.
Som ni ser så gjorde mattelektionerna succé när jag gick i skolan.

Men åter till köket igen.
Nu är allt på plats, det är väl bara gardiner som fattas och nu får ni peta ur allt vax från öronen och på med glasögonen för detta hör/ser ni inte ofta.
Jag, självaste lilla jag, fick äran att välja gardiner för mamma och pappa.
Dra mig baklänges!

Vårat kök håller mycket hög klass, jag hade lätt satt en tiopoängare på köke, MEN...
Utan godis och kakor i kökslådorna så håller de tyvärr inte lika hög klass.
Så 8/10 är ett rimligt betyg.

Nu ska jag se min nyinköpta Dag-otto film
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0