Kryssning!

Ni som har koll vet att jag fyllde 20 år i tisdags (5 oktober) och det var en present som stack ut lite mer än de andra presenterna och det var naturligtvis min present som jag fick av min flickvän.
En kryssning till Helsingfors på 3 dagar, två nätter på båten.
Jag älskar verkligen kryssningar, tycker det är så sjukt härligt att få åka på en kryssning och då kan ni tänka er hur lycklig jag kommer vara när jag får tillbringa denna kryssning med min underbara tjej.

Jag tänker inte säga när kryssningen är, av säkerhetsskäl.
Kommer ta med en dyrbar tröja (1000kr) och så har jag en flickvän
som är guldvärd så det är bäst att ni inte får veta när vi åker.

Vill ju naturligtvis inte att det blir en repris från Titanic.

Ska bli kul att dra till Finland igen, har bara varit där en
gång och då var jag en liten plutt på två ben så kommer
inte ihåg ett skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0