Planering!

Försöker att planera lite in i framtiden just nu men det är inte det lättaste jag gjort.
Dock är det inte så lätt att planera så mycket med tanke på att jag inte vet om jag får jobba skift som praktikant eller inte. Får troligtvis besked om det på måndag.
Fotbollen börjar dra mot sitt slut och då är det dags att ta tag i gymmet.
Just nu har jag inte suget efter att gymma men jag måste komma igång med det.
Måste.
En del springturer vill jag även få in i schemat.
Vet inte om jag kommer orka med att gymma tidigt på dagen för att sedan spendera tiden mellan 14:00 till ca 23:50 på jobbet. Vill ju helst inte vara helt död på jobbet, inte en chans att jag orkar det.

Skönt att man slutat med pingisen i alla fall så man har en mindre sak nu i vinter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0