Till dig, Jennifer.

Jennifer som håller på Lhc har vaknat till liv nu efter Hv's sm-guld förra säsongen och jag förstår att hon vaknat till liv nu när Lhc ligger 2.a och Hv71 på 10.e plats.
Linköping har +11 i målskillnad och Jönköpingslaget ligger på stabila 0.
Det enda positiva jag ser i dagsläget är att två Hv-spelare ligger på första och tredje plats i poängligan, Linköpings Magnus Johansson ligger mellan dem.

Tycker att lilla Jennifer ska ha en eloge att hon vågar uttala sig om detta, fast det är 50 omgångar kvar.
Tycker det låter som att Lhc ska vinna varje år enligt henne men jag har inte ens sett dom i final på länge, var väl säsongen 2008 som de fick stryk i finalen.
Just ja, de fick stryk av laget som är mycket, mycket sämre än Lhc, HV71.

Jennifer, jag lovar att ringa dig efter den här säsongen och trösta dig när HV71 står där med pokalen högt i skyn.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Nu är de ju så att ja tror att LHC äntligen ska få vinna sitt efterlängtade guld :) och de ska bli i år :D men snart så kommer ju tjecktrion melichar, hlinka o hlavac :D de kommer bli ännu bättre då vettu ;)

2010-09-28 @ 16:08:49
URL: http://jwallenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0