6/12-11, klockan 08:18 kom våran lilla tjej!

Nu är DEN äntligen ute och DEN kan även kallas hon nu.
För det blev en liten tjej på 48 cm och hon hade en vikt på 3265g.
Namnet blev Leah.
Det där h:et är pricken över i:et.
Fattaru?!


En vanlig syn.
Sover nästan hela tiden och vaknar när hon är hungrig.

Så det ska vara.


Jag fick äran att sätta på henne första blöjan och sina första kläder.
Eller är det en ära förresten?
En sak är givet dock, hon älskar sin pappa, redan från första stund.
Viktigt.



Ögonen öppna, wow!


Mina och min dotters fingrar.
Mina är högst upp.
HA, där lura jag er allt!
Längst ner är mina...


En mycket nöjd och nyduschad Leah.


Lite blött hår.

Leah mår bra.
Min sambo mår bra.
Och pappa Joakim mår suveränt.

En sak har jag att säga.
Jag trodde till 120% att jag skulle slippa allt klagande från min höggravida tjej.
Men i baljan heller!
Nu är det ännu värre.
Håll ut farsan Jocke, du klarar det!
ANDAS!
Det är det viktigaste!
Andas...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till den underbaraste julklappen. Hon är bedårande söt :)

2011-12-10 @ 19:48:21
URL: http://www.grimmestam.com
Postat av: Anonym

Grattis ;)

2011-12-10 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0