Status.

Eftersom man är farsa nu så innebär det ju inte att man bara byter blöjor.
Numera finns det ju familjeparkeringar lite här och där vilket innebär att man har nära till ingångarna.
Perfekt.
Var på IKEA i Linköping idag och jag tog genast den bästa möjliga familjeparkeringen jag hittade.
Näst längst fram, dock var det den bästa enligt mig då den andra parkeringen längst
fram skulle ha massa kundvagnar bredvid sig vilket jag inte ville ha.



Och så finns det ju idioter som ställer sig vart fan som helst.
T.ex. folk som ställer sig på familjeparkeringar men inte har några barn..
Vad fan är det med folket?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det har jag undrat länge! Just folk utan barn som parkerar på familjeparkeringen har gått mig på nerverna i så många år att jag snart inte bryr mig längre. Men nu när du skrev det blev jag irriterad igen. ;)



Hoppas ni får ett gott nytt år!

2011-12-29 @ 20:07:28
URL: http://www.grimmestam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0