Leah, två veckor.

Leah är idag två veckor gammal/ung och det känns som hon har varit
med i flera månader.
Jag vet inte varför det känns så men det gör bara det.
Eller så är det bara jag som har vant mig förbaskat fort med att
byta blöja, torka spyor, gå med barnvagn, gå med bilstol och allt det där.
ALLT tar mycket längre tid men det känns faktiskt riktigt bra än så länge med allt.


Leah, som blir två veckor idag.

Jag har inte fattat det än.
Den där tjejen på bilden, det är MIN dotter.
Lilla gubben, som morsan säger, är pappa.
Helt sjukt.
Helt ofartbart.
Även fast jag byter blöjor och allt annat så fattar jag det inte riktigt än.

Nu ska jag sluta med detta, det leder ingenvart.
Jag fattar fortfarande inte att jag är pappa.
Och förmodligen kommer ett inlägg om fem månader igen där det står samma sak.

Ska se film med Leah nu.
Eller ska jag säga att jag ska gå och se film med min dotter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0