Vad hände, David?

Såna här kvällar, sega och tråkiga, så kan vilken tanke som helst komma upp.
Idag är en sån där seg och jävligt tråkig kväll.
Och idag var det en barndomsvän som fick min tanke.

Just nu befinner han sig i himlen sedan han tog livet av sig för ca fyra månader sen.
Vi spenderade många timmar och dagar med varandra när vi var små, och vi hade hur kul som helst.
Tyvärr tappade vi kontakten när vi blev äldre, men vi hälsade dock på varandra när vi sågs och
ibland när vi sågs på fyllan så blev det ett litet snack.
Du har en del i att jag håller på Sveriges bästa hockeylag, HV71.
Det är jag riktigt stolt över.
Och du är en väldigt stor del i att jag lärde mig cykla utan händer så pass tidigt som jag gjorde.




Min bortgångne barndomskompis David och jag.


Vad jag hört så tog du ditt liv samma årsdag som din far gick bort/tog livet av sig (kommer inte riktigt ihåg).
Jag vet inte hur du hade det i livet men tydligen så var ditt liv inte så lätt som det såg ut att vara.
Men när du tar ditt liv samma dag som din far, tyder bara på att du hade ett hjärta av guld.
Dock lämnade du din mamma helt ensam i familjen nu, så jag hoppas du tar hand om henne från himlen nu.
För det förtjänar hon.
Det gick inte att hata dig, David.



Kommentarer
Postat av: Johan

Minnen du...RIP

2012-01-10 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0